sobota 29. listopadu 2014

Knižní Chapadýlko vleze všude!


Knižní chapadýlko... zrodilo se z ničeho a nebo možná z knih, z mysli knihomola. Kdo ví! Vždycky jsem přemýšlela, jak je možné, že se nám vždy kniha správného rozpoložení tak magicky objeví pod rukama, ať už jsme doma, v knihovně nebo v knihkupectví. Často nám prostě padnou do ruky a jsou to ty pravé. Některé knihy nás pohladí, některé rozvášní, rozesmutní, poučí...ale důležité je, že přijdou v pravý čas...

A kdo za tím vězí? Chapadýlko...knižní poťouchlé chapadýlko, které prolézá mezi policemi, protahujeme se stranami knih. Není pak divu, že inkoust z něj odkapává, kudy chodí. Šmejdí v knihovnách a svou magickou schopností vidí lidem do hlavy. Tak proto vybere vždy tu správnou knihu.

:D Řekněme jednoduše, že mi prostě hráblo. Včera jsem se nudila a tak jsem po nějaké době vzala do ruky tužku a jen jsem tak čmárala. Původně to vypadalo, že vznikne něco podobné Racochejlovi, nějak to ale začalo brát trošku jinou formu, až z něj bylo tohle potřeštěné chapadélko. Jak můžete na obrázku vidět, zatoužila jsem po dětství, tak jsem mu tam zasadila mé oblíbené dětské knihy. A čím víc jsem kreslila, tím víc mi Chapadýlko sedělo v hlavě a vznikl ten nápad, který se mi hrozně moc líbí. Že to Chapadýlko nám pomáhá vybírat ty knihy, které se tak nějak vždycky objeví, aniž bychom je původně chtěli a něco nám předají.
Možná z něj udělám blogového maskota, co vy na to? :D ... A mimochodem, jaké byly vaše oblíbené dětské knihy?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ráda si přečtu tvůj komentář :) A děkuji za návštěvu!